Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα σκουλαρικάκια

Καλημέρα αγαπημένη διαδικτυακή παρεούλα! Πώς πάνε οι ετοιμασίες για τις γιορτές που μας έρχονται; Εμείς παρά τις δυσκολίες το παλεύουμε όσο μπορούμε. Έφτιαξα και σκουλαρικάκια για τα Χριστούγεννα, αμέ!!! Πώς σας φαίνονται; Εμένα- μεταξύ μας τώρα- πιο πολύ για τροχιές πλανητών και αστέρων στο διάστημα μου μοιάζουν παρά για σκουλαρίκια!!! Παρόλα αυτά τα φόρεσα και άρεσαν! Τι να πω;
Και εδώ φορεμένα! 

Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας και στην πρό(σ)κληση της Δέσποινας! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλάκια πολλά! 

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα Αφροδίτη!!! και καλά κάνεις και μας τα δείχνεις και φορεμένα, τα αναδεικνύει!
    Καλή επιτυχία στο πανηγύρι και στην πρόκληση!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα, ταιριάζουν σχεδόν με όλα και θα εντυπωσιάσουν στις γιορτινές εμφανίσεις! Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σου αγαπητή μου Αφροδίτη.
    Χωρίς να είμαι ειδικός να πω ότι οι κατασκευές σου είναι πάρα πολύ ωραίες.
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία στο πανηγύρι.
    Νάσαι πάντα καλλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, αγαπητέ Dennis! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά! Καλή Κυριακή να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα είναι η Αφροδίτη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμένα μου αρέσουν Αφροδίτη!! Και φορεμένα και αφόρετα ;)
    Μου αρέσει που κάνει αυτό το τριπλό στα κρικάκια!!
    Κατά τα άλλα και εμείς το παλεύουμε... ή τουλάχιστον προσπαθούμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ελεάνα μου!! Υπομονή και αισιοδοξία, τι άλλο να κάνουμε;; Φιλιά... :)

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας σχόλια!!!