Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Καλή χρονιά!!!

Καλή χρονιά και ευτυχισμένη να είναι για όλους μας!!! Έλαβα ένα φάκελο από τη Μαριλένα για τη συμμετοχή μου στο Secret Santa από το http://marilenaspotofart.wordpress.com/ !
Ο φάκελος είχε μέσα ένα χειροποίητο χριστουγεννιάτικο δεντράκι, μια όμορφη καρτούλα και ένα γλυκύτατο κόσμημα για το λαιμό. Μαριλένα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Ήταν μεγάλη μου χαρά που συμμετείχα στο Secret Santa και τα δωράκια που μου στείλατε ήταν πολύ όμορφα! Φέτος τα δώρα που έλαβα ήταν λίγα και καλά, όμως όλα γεμάτα αγάπη! Ευχαριστώ! Και του χρόνου να είσαι καλά, Μαριλένα! Πολλά φιλιά!

6 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά να χεις Αφροδίτη μου!!
    Ευτυχισμένο και καλότυχο το 2014!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα δώρα σου.
    Καλή χρονιά με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη
    Ομορφα όλα , να τα χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι όπως την έχεις ονειρευτεί η φετινή χρονιά, Δελφινάκι!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας σχόλια!!!