Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Εορτή Αγίου Υακίνθου

Καλό μήνα έστω και καθυστερημένα!
Σήμερα, αγαπητοί φίλοι, είναι η γιορτή του Αγίου Υακίνθου, του κρητικού Αγίου της αγάπης. Χρόνια πολλά λοιπόν στην αγαπημένη μου μαμά, στη Ζουμπουλιά και την Υακίνθη που γιορτάζουν σήμερα!!!
Τη μαμά μου τη λένε Ζουμπουλιά και πριν κάμποσα χρόνια δεν ξέραμε ότι είχε γιορτή. Να που έχει όμως! Πληροφορίες για τον Άγιο Υάκινθο θα βρείτε εδώ.
Ο Υάκινθος όμως, εκτός από όνομα είναι και λουλούδι. Εμείς εδώ στην Κρήτη το λέμε ζουμπούλι.


Στην εικόνα φαίνονται λουλούδια υάκινθοι αλλά σας χρωστάω και φωτογραφία με τα όμορφα ζουμπούλια της μαμάς μου! Γιατί Ζουμπουλιά χωρίς...ζουμπούλια γίνεται; Δε γίνεται.
Να αγαπάτε όσο μπορείτε!
Πολλά φιλιά...

10 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ, Αφροδίτη μου!!!
    Να χαίρεσαι την μανούλα σου με το όμορφο όνομα!!
    Λατρεύω τα μυρωδάτα ζουμπούλια και έχω κάθε χρόνο στον κήπο μου.
    Όσο για τον 'Αγιο Υάκινθο, αυτόν έπρεπε να γιορτάζουν επισήμως οι ερωτευμένοι και όχι τον ξενόφερτο 'Αγιο Βαλεντίνο.
    Χρόνια πολλά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες, Marie-Anne μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και που πέρασες από το σπιτάκι μου! Συμφωνώ με την άποψή σου, και πιστεύω επίσης ότι πρέπει κάθε μέρα να δείχνουμε την αγάπη μας και όχι μόνο στη γιορτή των ερωτευμένων.
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα και περιμένουμε τις όμορφες- γεμάτες θάλασσα- αναρτήσεις σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι την μητέρα σου.
    Δε τον ήξερα αυτό τον άγιο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ, Μαρία Έλενα!
      Κι εγώ πριν λίγα χρόνια τον έμαθα από τις εορταστικές εκδηλώσεις στα Ανώγεια προς τιμή του και από το Λουδοβίκο των Ανωγείων!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Αφροδιτη μου εστω και καθυστερημενα...λογω δουλειας, τωρα μπηκα να κανω λιγη βολτα- να χαιρεσαι τη μαμα σου με το πολυ ομορφο και μυρωδατο ονομα, να εισαι καλα και να περασεις πολυ ωραια το καλοκαιρι σου!! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ, Μαίρη μου!!! Καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Aφροδίτη μου γειά σου.
    Σε ευχαριστούμε που έγινες φίλη με τις Αντωνοπουλίτσες.
    Εστω και καθηστερημένα,να χαίρεσαι τη μανούλα σου,να έχετε πάντα υγεία.
    Και μεις στην Πάτρα τους υάκινθους τους λέμε ζουμπούλια.
    Πες όμως στην αδελφούλα σου ,ότι σου έδωσε φωτογραφίες από βιολέτες που όταν είναι ανθισμένες μοσχομυρίζει ο τόπος.
    Φιλιά.


    ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Νικολίτσα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Κι εσύ ό,τι ποθείς!
      Πω πω! Μεγάλο μπέρδεμα με τα ζουμπούλια και τις βιολέτες!
      Τι να πω; Δεν το ήξερα... Να είσαι καλά.
      Φιλιά...

      Διαγραφή
  5. Seu blog tem coisas interessantes, por isso estou aqui!
    Abraços e bom fim de semana!
    vitornani.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας σχόλια!!!