Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά από τη χιονισμένη Κρήτη!!!

Καλή χρονιά και ό,τι καλύτερο σας εύχομαι!!! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα ή έστω καλά (όπως εγώ λόγω τριήμερου πυρετού) και το νέο έτος να το ζήσουμε πολύ όμορφα με υγεία και ευτυχία!!! 
Και στην Κρήτη χιόνισε τελικά με τον ερχομό της νέας χρονιάς και για πρώτη φορά στη Μεσαρά, από όσο θυμάμαι εγώ τουλάχιστον, το χιόνι κράτησε 3 μέρες παρακαλώ! Απολαύστε τις εικόνες...  

                                          Πέφτει το χιόνι απαλά...


                                          Η αυλή μου "ολόχιονη"...


Το αυτοκίνητό μου έγινε κι αυτό λευκό...


                                    Τα λουλουδάκια μου ελπίζω να επιζήσουν μετά από αυτό...

Καλή σας νύχτα και όνειρα γλυκά!!!

17 σχόλια:

  1. Αφροδίτη μου καλή σου μέρα εύχομαι.
    Παράπονα για λίγο χιονάκι;
    Έλα εδώ να δεις που είμαστε κυριολεχτικά θαμένοι.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, φάνηκε σαν παράπονο;;!! Για τα λουλούδια μου ανησύχησα αλλά το χιόνι μου αρέσει!! Και εκεί όλα καλά να πάνε! Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά και πάντα όλα "λευκά" και καλότυχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά! ναι! ωραία τα χιόνια! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Αφροδίτη μου!
    Να έχεις μια χρονιά επιτυχημένη, με υγεία και πολλές καθημερινές όμορφες και γελαστές ώρες! Χαρά και Αγάπη πάντα στην οικογένειά σου, η Ευλογία του Θεού να σας σκεπάζει!
    Βλέπω πανέμορφες δημιουργίες και θα απολαύσω το σεργιάνι μου εδώ!
    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες, αγαπητή Mary!!! Και σε σένα εύχομαι κάθε καλό για τη νέα χρονιά και ο Θεός να σου δινει ό,τι αγαπάς και χρειάζεσαι!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!! Πολλά πολλά φιλάκια...

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο blog..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη μου!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εννοείται ότι θα σε επισκεφτώ κι εγώ!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αφροδίτη! Κι εγώ από Κρήτη αλλά στη δική μου περιοχή κράτησε το χιόνι μόνο για ένα βράδυ! Σου έχω ένα βραβείο αν θέλεις πέρνα από μένα να το παραλάβεις! Πολλά φιλιά!!! http://anastasiasbeautysecrets.blogspot.gr/2015/01/liebster.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!!! Από ποια περιοχή είσαι;; Εδώ πάλι σήμερα χιονίζει αλλά δεν το έστρωσε, εκεί; Σε υπερ-ευχαριστώ για το βραβείο!!! Είναι η πρώτη φορά που μου δίνουν!!! Έρχομαι!! Αν και λίγο αργά... Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου, τι κάνεις;;; Εγώ δυστυχώς χάθηκα!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον!!! Τώρα είδα το μήνυμά σου και με συγκίνησες... Είχα πολλά τρεχάματα, ο χειμώνας μας ήταν πολύ δύσκολος. Ήμασταν όλο άρρωστοι μαζί και τα μικρά μας, και μετά μου έτυχαν πολλά μαθήματα σε παιδιά οπότε δεν είχα χρόνο. Τώρα τα άφησα όλα γιατί είμαι για τρίτη φορά έγκυος και μου συνέστησε ο γιατρός πολλή ξεκούραση. Οπότε είπα να επιστρέψω και πάλι εδώ. Πολλά πολλά φιλιά! Θα περάσω με την πρώτη ευκαιρία να σε επισκεφτώ... Σ ευχαριστώ!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας σχόλια!!!